Започаткування і розвиток волонтерського руху в організації

Благодійна Організація “Міжнародного Центру впровадження Програм ЮНЕСКО”

Соціальний мікро-проект

 «Започаткування і розвиток волонтерського руху в організації»

 (для допомоги набувачам проекту «Переможемо рак разом»)

VOLUNTEER

І. Актуальність мікро-проекту

Основною метою проекту «Переможемо рак разом» є зниження рівня захворюваності населення всіх категорій на онкологічні захворювання. Проте надати максимальну допомогу потребуючим неможливо без активної участі багатьох людей і насамперед волонтерів. Духовно нездоровим можна вважати те суспільство, де справи милосердя покладаються лише на професіоналів. Від степені залучення волонтерів до благодійної діяльності залежить і визнання Благодійної Організації “Міжнародного Центру впровадження Програм ЮНЕСКО”суспільством.

Проект «Переможемо рак разом» є першою грандіозною соціальною ініціативою організації, відповідно і ґрунтовна участь волонтерів у діяльності до цього часу не виникала. Саме тому робота з волонтерами здійснювалась спонтанно та несистематично, без належної уваги і підтримки. Особливо турбує проблема низької кваліфікації волонтерів, дискусійність питання винагороди їх праці, обмежені способи мотивації добровольців.

Керівництво Благодійної Організації “Міжнародного Центру впровадження Програм ЮНЕСКО” для підвищення ефективності своєї праці вважає доцільним залучення до реалізації проекту потужний додатковий людський ресурс – волонтерство, в числі учнівської та студентської молоді, всіх активних та небайдужих добровольців.

 

ІІ. Мета мікро-проекту

Активна допомога у реалізації проекту «Переможемо рак разом».

 

ІІІ. Завдання мікро-проекту

  1. Пошук, підготовка і залучення волонтерів до соціального проекту «Переможемо рак разом» (а в майбутньому – і до інших соціальних програм організації).
  2. Створення Центру волонтаріату на базі Благодійної Організації “Міжнародного Центру впровадження Програм ЮНЕСКО”.
  3. Підвищення професійного рівня та кваліфікації волонтерів.
  4. Сприяння у створенні волонтерами нових соціальних програм та акцій.

 

IV. Етапи реалізації мікро-проекту

1.Підготовчий етап:

  • пошук і відбір волонтерів;
  • навчання волонтерів;
  • мотивація волонтерів.

2. Основний етап:

  • допомога потребуючим у ході реалізації проекту «Переможемо рак разом»;
  • пошук волонтерами донорів для пацієнтів;
  • участь добровольців у пошуку додаткових джерел фінансування для проекту та організації в цілому.

3. Заключний етап:

  • створення волонтерами нових соціальних програм та акцій;
  • розробка методичної документації за участі волонтерів;
  • створення Ради волонтерів. Усвідомлюючи той факт, що культура волонтерів в організації ще не закорінилась та існує постійний ризик використання роботи волонтерів за принципом «принеси, подай», у даному проекті планується апробувати певні елементи, які б дозволили волонтерам виступати рівноцінними партнерами персоналу, а останнім – відчути потребу і ефективність роботи волонтерів. З цією метою планується, що керівництво Центру буде здійснюватись Радою, яка буде очолюватись координатором роботи з волонтерами і до складу якої входитимуть лідери-волонтери, представник керівництва. Основні функції Ради – погодження спірних питань з персоналом і керівництвом, обговорення основних проблем, оцінка діяльностей, підготовка власних ініціатив, зв’язки з партнерами, формування потреб у навчанні. Із самого початку Рада – як орган самоврядування привчала б волонтерів до відповідальності, самостійності, управління.
  • проведення заключної конференції про результати проекту.

 

V. Розвиток сталості мікро-проекту

  1. Пропаганда волонтерської роботи. Для забезпечення постійної уваги громадськості до волонтерської роботи та залучення волонтерів до благодійної діяльності Благодійної Організації “Міжнародного Центру впровадження Програм ЮНЕСКО” у Центрах волонтерства будуть здійснюватися відповідні заходи: друк буклетів про результати волонтерської роботи в місцевих ЗМІ; проведення круглих столів по актульних питаннях волонтерської роботи спільно з партнерськими організаціями, представниками навчальних закладів тощо.
  2. Позитивний досвід. Під час реалізації мікро-проекту буде проведений Конкурс на кращий позитивний досвід роботи волонтера. Матеріали Конкурсу будуть представлені на заключній конференції та видані окремим виданням.
  3. Заключна конференція. Заключна конференція буде проведена в кінці проекту. Основним завданням такої конференції має стати підбиття підсумків проекту, планування подальшого розвитку, поширення проекту в інших регіонах України. До роботи в конференції будуть запрошені учасники з Німеччини, Швейцарії та Польщі.

 

VI. Очікувані результати

  1. Якісні показники:
  • Розширення і покращення якості послуг набувачам проекту «Переможемо рак разом»;
  • Започаткування системної роботи з волонтерами у Благодійній Організації “Міжнародного Центру впровадження Програм ЮНЕСКО”;
  • Закорінення культури волонтерства на основі традицій, досвіду та інновацій;
  • Зміна моделі роботи організації, формування нового пріоритету – волонтерства, започаткування нового типу взаємовідносин – персоналу і волонтерів;
  • Створення та функціонування Ради волонтерів;
  • Ефективна практична робота волонтерів у соціальних проектах організації, створення нових соціальних програм та акцій за участю волонтерів.

 

  1. Кількісні показники:
  • Підготовлена команда 5 лідерів-волонтерів;
  • Залучення до діяльності Благодійної Організації “Міжнародного Центру впровадження Програм ЮНЕСКО” 25 активних волонтерів;
  • Проведення 3-денної серії навчальних тренінгів та семінарів для волонтерів, необхідних для їх подальшої роботи;
  • Розробка та впровадження нормативних документів, регламентуючих роботу волонтерів в організації;
  • Видання буклету-оголошення про пошук волонтерів тиражем 1000 екземплярів;
  • Проведення конкурсу та видання матеріалів кращого позитивного досвіду роботи волонтерів тиражем 100 екземплярів;
  • Проведення заключної конференції та видання результатів її роботи тиражем 100 екземплярів.

 

Курс НБУ на 05.03.13 1Є=10,40грн.

Бюджет мікро-проекту

№ статті

Категорія витрат

Калькуляція витрат

Необхідна сума (Євро)

Необхідна сума (Гривня)

Програмні витрати

1

Пошук і навчання волонтерів

1.1

Виготовлення друкованих інформаційних матеріалів

500,00

5 200,00

1.2

Витрати на проживання і харчування для учасників 3-денного навчального семінару

25 учасн. *20Є/дн*3дн.

1 500,00

15 600,00

1.3

Гонорар тренеру семінару

3дн. *60Є

180,00

1 872,00

1.4

Транспортні витрати для учасників семінару

200,00

2 080,00

1.5

Канцтовари та матеріали для учасників семінару

25учасн.*20Є

500,00

5 200,00

2

Діяльність волонтерів

2.1

«Кишенькові» витрати для волонтерів

25осіб*3Є*12міс.

900,00

9 360,00

3

Мотивація волонтерів

3.1

Оплата за квитки до кінотеатру (театру)

25учасн.*4походи*5Є

500,00

5 200,00

3.2

Оплата за квитки на Льодову арену (Аквапарк)

25учасн.*4походи*10Є

1 000,00

10 400,00

4

Витрати на Конкурс

4.1

Канцтовари та матеріали

200,00

2 080,00

4.2

Оренда приміщення для проведення фіналу конкурсу

2год*50Є

100,00

1 040,00

4.3

Транспортні витрати

45,00

468,00

5

Фінансування Ради волонтерів

20Є*12міс.

240,00

2 496,00

6

Інтернет для волонтерів

16,25Є*12міс.

195,00

2 028,00

6

Заключна прес-конференція

6.1

Організація кавової перерви для учасників

20осіб*5Є

100,00

1 040,00

6.2

Оренда прес-клубу

3год.*60Є

180,00

1 872,00

7

Гонорар PR-менеджеру проекту

250Є*2міс.

500,00

5 200,00

Всього по частині програмні витрати

6 840,00

71 136,00

Адміністративні витрати

4

Оплата праці персоналу

4.1

Координатор проекту

300Є*12міс.

3 600,00

37 440,00

4.2

Координатор волонтерів

200Є*12міс.

2 400,00

24 960,00

4.3

Бухгалтер проекту

150Є*12міс.

1 800,00

18 720,00

5

Офісне приладдя для роботи мікро-проекту

30Є*12міс.

360,00

3 744,00

Всього по частині адміністративні витрати

 

8 160,00

84 864,00

Всього по мікро-проекту

 

15 000,00

156 000,00